Empty handed / Puste dłonie


EN/

I come to you
empty handed
no big gifts
no promises
nothing too impressive, really

My only offering
is this invitation
for you to come
sit with me
let`s breathe together
and melt into silky silence

There is nothing to do
nowhere to go
just you and I
two I belonging to One
glorious life
sparkling within and without

Thin membrane of the air
Can you sense its vibration?

Simple presence
is all I`ve been training
all these years

I have nothing for you to admire
nothing you could grasp and hold on to

But my eyes are so eager
to see you

And my heart
wide open
 to receive you
just as you are now

I offer no standpoint
no solution
no advice

but I can truly be with you
if you let me in


Can you feel the ocean of this love?


PL/

Przychodzę do ciebie
z pustymi rękami
bez prezentów
bez obietnic

Jedyne co mam to
to zaproszenie
usiądź ze mną
zamknij oczy
oddychaj
rozpłyńmy się razem w jedwabnej ciszy

Nie ma tu nic do zrobienia
nic do powiedzenia
i nie ma dokąd pójść

Tylko ty i ja
jeden prąd życia
tańczący we mnie, w tobie i wszędzie wokół

Cienka membrana powietrza
czy czujesz to drganie?

Prosta obecność
to jedyne co trenuję od lat

Nie mam dla ciebie
nic do podziwiania
nic co mógłbys uchwycić i przytrzymać

Lecz moje oczy
tak bardzo chcą cię zobaczyć
a moje serce jest otwarte na oścież
by przyjąć cię takim, jaki teraz jesteś

Nie mam żadnych 
punktów widzenia
rozwiązań
ani dobrych rad

Ale mogę być z tobą
na serio
jeśli tylko na to pozwolisz

Czujesz ocean tej miłości?


Komentarze

Popularne posty